27 Ocak 2014 Pazartesi

94/2 Asker Yorumları | Ne Zaman Gidecekler? | Nereden Öğrenilecek?

94/2 asker yorumları, 94/2’ler askere ne zaman gidecekler? 94/2 askerlik sorgulama, 94/2 acemi birliği sorgulama, 94/2 asker yerlerini nereden öğrenilecek?

1994/2 Tertipler Askere Ne Zaman Gidecek?

1994/2 tertip asker adayları 2014 Mayıs ayı içerisinde birliklerine teslim olacaklar. 1994/2 askerlik acemi birlik yerleri Nisan ayında açıklanacaktır. Acemi birlikleri açıklandığında Askerlik Sorgulama işlemini gerçekleştirebilirsiniz.

2014 yılı içerisinde diğer uzun dönem askerlik celp dönemleri ise şöyledir: 94/3 Ağustos ayı, 94/4 Kasım ayıdır.

94/2 Tertipler Askerlik Yerlerini Nasıl Öğrenecek?

Sevke tabi yükümlüler, sevk edilecekleri eğitim merkezlerini Nisan 2014 tarihinden itibaren e-devlet kapısı üzerinden www.turkiye.gov.tr adresinden öğrenebilecek.


1994/2 ASKERE GİDECEKLER ASKERLİK HAKKINDAKİ DÜŞÜNCELERİNİ AŞAĞIDA PAYLAŞABİLİRLER…

6 yorum:

  1. acemi birlik yerleri nezaman acıklanır diye arıyordum nisanmıs teşekkürler sagolun

    YanıtlaSil
  2. benim abim doguda asker bende mayısta gidecem acaba benim doğuya düşme olasılıgım varmı

    YanıtlaSil
  3. benim abim doguda diyarbakırda şuan askerlik yapıyo bende mayısta gidiyorum doğuya düşme olasılığım varmı

    YanıtlaSil
  4. nisanın kaçında acıklancak

    YanıtlaSil
  5. hayir dusmezsin acemi birliginde dilekce yazacaksin abim doguda yapiyor diye batiya dusersin kesin

    YanıtlaSil
  6. Hadi torunlar gelin artık bingölde sizi bekliyom gelide gidiyim ewe artık

    YanıtlaSil